2012. február 4., szombat

Díjaink *-*


Nagyon szépen köszönjük Szaszanak! <3
Szabályok

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!

Rólunk:

1. Imádok írni és olvasni egyaránt.
2. Szeretem Budapestet (Daphne)
3. Mindketten imádjuk a zenét.
4.Mindketten imádjuk az idézeteket.
5. Az időbeosztás a specialitásom. (Lily)
6.  Kedvenc színem a kék, a lila és a vörös (Lily)

Akiknek küldjük:

1. Waltex
2. Jess
3. SzofiCullen
4.
5. Minie 95 ღ

3 megjegyzés:

  1. Szia Lily!

    Nagyon jól esik, hogy gondoltál rám! (: Nagyon, de nagyon szépen köszönöm a díjakat... Amint időm engedi ki is teszek őket!

    Addig is sok puszit neked!
    Minie95(:

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Bevallom, nagyon meglepődtem! Nem gondoltam volna:) Mindenesetre nagyon megörültem neki és hálás vagyok amiért gondoltatok rám! :)
    Hamarosan ki is teszem a blogra!:)
    Még egyszer köszi szépen!♥
    Puszillak titeket!
    Jess

    VálaszTörlés
  3. Nincs mit köszönnötök igazán megérdemlitek a díjakat :D
    sok puszi nektek <3

    VálaszTörlés